-
Εξοικονόμηση Κόστους Εξοπλισμού
Εξαλείψτε τα κόστη συμβατότητας του εξοπλισμού σας! Το PYLON λειτουργεί σε οποιοδήποτε device και εκτυπώνει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Χάρη στην τεχνολογική του καινοτομία, έχει χαμηλές απαιτήσεις σε δυνατότητες hardware και σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε τον υπάρχον εξοπλισμό σας.
-
Επιχειρηματική ευελιξία 24/7
Απολαύστε εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης, από οποιαδήποτε συσκευή, όπου και εάν βρίσκεστε! Εργαστείτε στο προσωπικό σας περιβάλλον εργασίας, με όλες τις επιλογές-παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, κάνοντας απλά login στο λογαριασμό σας!
-
On-line Σύνδεση με το Back Office
Αποκτήστε άμεση, αμφίδρομη επικοινωνία με όλα τα συστήματα του back office για ενιαία διαχείριση. Εξασφαλίστε ασφάλεια στις συναλλαγές σας αλλά και στη μεταφορά δεδομένων! Μειώστε τα κόστη συντήρησης αφού δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετο hardware.
-
Διαχείριση πολλαπλών διαφορετικών δραστηριοτήτων
Όσο διαφορετικές και εάν είναι μεταξύ τους οι δραστηριότητές σας, η καινοτομία των desktops που διαθέτει το PYLON, μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες σας! Με το πάτημα ενός κουμπιού, η οθόνη σας αλλάζει και μετατρέπεται στη μορφή που εξυπηρετεί καλύτερα την κάθε μία δραστηριότητά σας.
-
Προσαρμοστικότητα
Προσαρμόστε την εφαρμογή σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας! Όλες οι touch οθόνες και τα desktops σχεδιάζονται εύκολα, με πλήρως παραμετροποιήσιμα controls και button groups. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα περιβάλλον εργασίας, που ταιριάζει απόλυτα στο διαθέσιμο hardware αλλά και στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
-
Power Analytics
Αποκτήστε τον έλεγχο της πορείας της επιχείρησής σας! Τα τεχνολογικά αναβαθμισμένα Power Analytics οπτικοποιούν την απόδοσή σας και εξάγουν reports, παρουσιάζοντας σας τις νέες τάσεις που δημιουργούνται, ώστε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις ή να επανεξετάστε τους στόχους σας.
-
Cloud & Data Security
Εξασφαλίστε την ασφάλεια των δεδομένων σας! Ο Όμιλος EPSILON NET έχει στρατηγική συνεργασία με την Microsoft, ενώ έχει διακριθεί και ως “Gold Cloud Platform” Microsoft Partner αποδεικνύοντας την εξειδίκευση στις Cloud εφαρμογές και την ασφάλεια δεδομένων μέσω Azure.
-
Ενσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, μέσω της ενσωματωμένης λύσης myDATA HUB. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης, απλοποιώντας την καθημερινότητα των χρηστών σας, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
-
Διαχείριση Υποχρεώσεων EasyCHECK
Εξοικονομήστε χρόνο με τη μαζική δημιουργία Υποχρεώσεων για το σύνολο των εταιρών σας σύμφωνα με τις καταληκτικές ημερομηνίες. Πραγματοποιήστε αυτόματο έλεγχο των Υποχρεώσεων αυτών με ταυτόχρονη άντληση των αποδεικτικών Υποβολής και Ταυτότητας Οφειλής, όπου υπάρχει. Ελέγξτε γρήγορα & άμεσα την πρόοδο και τα αποτελέσματα των εργασιών σας.
-
Διαχείριση Αρχείων EasyFILES
Οργανώστε και κατηγοριοποιήστε όλα τα αρχεία σας εύκολα και γρήγορα. Χρησιμοποιήστε την κατηγοριοποίηση μέσω ετικετών (taggin) για γρήγορη αναζήτηση. Επιπλέον, η δυνατότητα αναζήτησης και σύνδεσης των αρχείων στα έντυπα των Υπόχρεων & στις καταχωρήσεις του Ημερολογίου, σας δίνει την καλύτερη ενημέρωση για το σύνολο των εταιριών σας.
-
Μαζική δημιουργία εντύπων Φ.Ε. EasyDOCS
Εξοικονομήστε χρόνο με τη μαζική δημιουργία εντύπων Φορολογίας εισοδήματος. Επιλέξτε την κατηγορία που επιθυμείτε, π.χ. Φυσικά Πρόσωπα, Επιτηδευματίες ή Νομικά Πρόσωπα και δημιουργήστε τα έντυπά τους με μαζική άντληση προ-συμπληρωμένων στοιχείων, αντιγραφές από το προηγούμενο έτος καθώς και άντληση όλων των επισυναπτόμενων δικαιολογητικών (Μισθωτήρια Συμβόλαια, Ε.Φ.Κ.Α. κ.α.)
-
Μαζική άντληση δεδομένων EasySHARE
Εξοικονομήστε χρόνο με τη μαζική άντληση και αποστολή δεδομένων με e-mail στους υπόχρεούς σας. Με το EasySHARE σας δίνεται η δυνατότητα να αντλήσετε και να αποστείλετε μαζικά δεδομένα με e-mail από την Α.Α.Δ.Ε., τον Ε.Φ.Κ.Α., το Γ.Ε.ΜΗ. κ.ά.
-
Μαζική διαχείριση ακινήτων και μισθωμάτων EasyPROPERTY Business
Αυτοματοποιήστε τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας και των μισθωμάτων της εταιρίας σας. Η εφαρμογή σας προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση και ενημέρωση για την κατάσταση και λήξη των μισθωτηρίων, μαζική άντληση και αποθήκευση περιουσιακής κατάστασης, υπενθυμίσεις μισθωτηρίων που λήγουν, γρήγορη δημιουργία μισθωτηρίων λύσης & τροποποίησης και έκδοση πιστοποιητικού EN.Φ.Ι.Α.
-
Αυτόματη Είσοδος στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αφορούν τον κάθε πελάτη σας. Έχοντας καταχωρήσει τους Κωδικούς πρόσβασης των ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στα στοιχεία του Υπόχρεου μπορείτε να συνδεθείτε εύκολα και γρήγορα σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες. Επιπλέον, οι κωδικοί αποθηκεύονται κρυπτογραφημένοι για μέγιστη ασφάλεια.
-
Εργαλείο Υπολογισμού Υπεραξίας Μεταβίβασης
Υπολογίστε άμεσα και με ακρίβεια το φόρο που θα αποδώσετε σε περίπτωση Μεταβίβασης οποιασδήποτε επιχείρησης. Καλύπτει όλες τις περιπτώσεις μεταβίβασης Ατομικών Επιχειρήσεων, Εταιρικών Μεριδίων, Μεριδίων Συμμετοχής και Μετοχών, με αναλυτικούς υπολογισμούς κάθε συντελεστή. Επιπλέον, περιλαμβάνει όλες τις επίσημες εκτυπώσεις για την προσκόμισή τους στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και την αποπληρωμή του Φόρου Υπεραξίας.
-
Μαζική άντληση δεδομένων EasySHARE
Εξοικονομήστε χρόνο με τη μαζική άντληση και αποστολή δεδομένων με e-mail. Με το EasySHARE σας δίνεται η δυνατότητα να αντλήσετε και να αποστείλετε μαζικά δεδομένα με e-mail από την Α.Α.Δ.Ε., τον Ε.Φ.Κ.Α. ,το Γ.Ε.ΜΗ. κ.ά. στο σύνολο του πελατολογίου σας.
-
Αυτόματη Είσοδος στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αφορούν την εταιρία ή τις εταιρίες σας. Έχοντας καταχωρήσει τους Κωδικούς πρόσβασης των ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στα στοιχεία του Υπόχρεου μπορείτε να συνδεθείτε εύκολα και γρήγορα σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που υπάρχουν διαθέσιμες.