CRM – Customer Relationship Management

Οι CRM λύσεις του Ομίλου περιλαμβάνουν ιδιοπαραγόμενες και διεθνείς λύσεις, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώνουν τις επικοινωνίες, τη συνεργασία και την εφαρμογή μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής σε όλο τον οργανισμό.

Επιτρέπουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να κεντρικοποιούν και να διαχειρίζονται πληροφορίες από διάφορα κανάλια και διευθύνσεις, προσφέροντας μια extended relationship management εμπειρία. Καταγράφοντας κάθε αλληλεπίδραση με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, και εξωτερικά πρόσωπα, δημιουργούν στατιστικά στοιχεία και αναφορές που βοηθούν στη βελτιστοποίηση των εταιρικών διαδικασιών και την αποτελεσματική αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης.

Καινοτόμα εργαλεία που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα & αναβαθμίζουν την εμπειρία του πελάτη!

Διαχείριση επαφών/πόρων

Καταγραφή στοιχείων πελατών, συνεργατών και προμηθευτών. Διαχείριση πληροφοριών από διάφορες πηγές, παρακολούθηση διεπαφών με πελάτες, προμηθευτές και άλλους εταίρους σχετικά με αγορές, επικοινωνίες και προτιμήσεις.

Δραστηριότητες/Ευκαιρίες πωλήσεων

Οργάνωση και παρακολούθηση των leads, διαχείριση pipeline, αυτόματη δημιουργία προσφορών, ανάλυση δεδομένων για τη δημιουργία προβλέψεων σχετικά με μελλοντικές πωλήσεις βάσει κριτηρίων, ενημέρωση status πωλήσεων και ευκαιριών.

Merchandising-Ερωτηματολόγια

Διαχείριση πελατών, επαφών, ειδών & ανταγωνισμού. Καταγραφή αποθέματος ειδών και τιμοληψία σε σημεία πώλησης. Πληροφορίες τοποθέτησης και διάταξης ραφιού. Ερωτηματολόγια, με δυνατότητα έξυπνης διαχείρισης της σειράς των ερωτήσεων και καταγραφή ανταγωνισμού.

Visit Plan

Δυναμικά και κυκλικά πλάνα συναντήσεων, επαναληπτικά πλανά συναντήσεων βασισμένα σε παραμέτρους επισκεψιμότητας, διαχείριση κύκλου επισκέψεων επαφών, ομαδοποίηση σημείων, διαμόρφωση πλάνου πάνω σε χάρτη, optimal routing, και απολογισμός ενεργειών.

Ολοκληρωμένο σύστημα Loyalty

Διαχείριση καρτών μελών (loyalty cards), παρακολούθηση κανόνων ποντοδοσίας (loyalty rules), κανόνων απόδοσης πόντων (redemption rules), καθώς και δικαιωμάτων (privileges) που αποδίδονται σε πελάτες. Παρακολούθηση ιστορικού ποντοδοτούμενων συναλλαγών και ιστορικό πόντων ανά πελάτη.

Segmentation Tool

Εργαλείο αναζήτησης και τμηματοποίησης επαφών/πελατών βάσει κριτηρίων. Αναζήτηση σε master data, κινήσεις ERP, δραστηριότητες CRM, υπόλοιπα πελατών, απαντήσεις ερωτηματολογίων, εντός των εφαρμογών ή σε εξωτερικές πηγές. Ευκολία αναζήτησης με λογική natural language query.

Multichannel εξυπηρέτηση πελατών

Αυτόματη μετατροπή των threads επικοινωνίας των Facebook, Twitter και Instagram σε αιτήματα, εργασίες, συναντήσεις και ευκαιρίες πώλησης, μέσα στο CRM επιτρέποντας την εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τους πελάτες απευθείας από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Ενέργειες Telemarketing

Εξελιγμένες δυνατότητες διαχείρισης επαφών, προγραμματισμού κλήσεων και αναλυτικού monitoring, που ενισχύουν την επιτυχή υλοποίηση και παρακολούθηση των τηλεφωνικών εκστρατειών.

Εξοδολόγια & Timesheets

Δυνατότητα λεπτομερούς καταγραφής του χρόνου εργασίας, των δραστηριοτήτων και των εξόδων των στελεχών. Εξασφαλίζει ακρίβεια και διαφάνεια στη διαχείριση του χρόνου και των εξόδων, προωθεί την παραγωγικότητα και επιτρέπει λεπτομερή ανάλυση των δραστηριοτήτων.

M.I.S.

Πλούσια πληροφόρηση για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και την αύξηση της αποτελεσματικότητας του τμήματος πωλήσεων. Προσφέρει συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων που σχετίζονται με τις πελατειακές σχέσεις, τις πωλήσεις, τις επικοινωνίες και τα δεδομένα συμπεριφοράς.

Ξεκίνα το digital transformation της επιχειρησής σου
με τους καλύτερους συμμάχους

PYLON CRM Hybrid

PYLON CRM Hybrid

Πλατφόρμα διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου, προσαρμοσμένο στις ανάγκες & το μέγεθος κάθε επιχείρησης.

Galaxy CRM

Galaxy CRM

Σύγχρονο, ευέλικτο CRM λογισμικό που οργανώνει, διαχειρίζεται & βελτιστοποιεί τις σχέσεις επιχείρησης-πελάτη.

Θέλεις και εσύ η επιχείρησή σου να κάνει το επόμενο βήμα στη νέα ψηφιακή εποχή;

Μας Εμπιστεύονται