-
Κεντρική διαχείριση
Αποκτήστε πλήρη καταγραφή και εποπτεία των πρατηρίων από ένα κεντρικό σημείο ελέγχου. Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε ενιαία τα συστήματα αντλιών, δεξαμενών, POS διαφορετικών εγκαταστάσεων και εφαρμόστε κοινή πολιτική συμφωνιών με πελάτες από όλους τους κόμβους, με υποχρεωτικές και αυτόματες διαδικασίες.
-
Ποιοτική εξυπηρέτηση
Εξασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία του πρατηρίου σας, με άμεση 24ωρη πανελλαδική εξυπηρέτηση και υποστήριξη! Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί και σύμβουλοί μας, σας προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες αρχικής εγκατάστασης, εκπαίδευσης και διαρκή υποστήριξη, τηλεφωνική, remote και field.
-
Εναρμόνιση με τις προδιαγραφές του νόμου
Εναρμονιστείτε πλήρως στις ιδιόμορφες ανάγκες της Ελληνικής αγοράς και στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο. Το Station Manager είναι πλήρως συμβατό με τις τελευταίες νομικές διατάξεις περί “εισροών / εκροών”.
-
Εξελίξιμο και επεκτάσιμο
Δώστε στην επιχείρησή σας την ασφάλεια μιας λύσης που συνεχώς εξελίσσεται με νέες λειτουργικότητες! Το Station Manager, είναι 100% επεκτάσιμο και καλύπτει συνολικά τις σύνθετες ανάγκες των σύγχρονων αλυσίδων καυσίμου. Μάλιστα σταδιακά ενσωματώνεται και η δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης Ηλεκτροφορτιστών (EVCs).
-
Πολυετής εμπειρία
Εμπιστευτείτε μια εφαρμογή που από το 1998 αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης καυσίμων στην αγορά και την έχουν επιλέξει περισσότερα από 1800 πρατήρια καυσίμων όλων των τύπων (AEGEAN, AVIN, BP, EKO, ΕΛΙΝ, SHELL).
-
Αδιάληπτη λειτουργία
Διασφαλίστε την απρόσκοπτη και 24X7 λειτουργία του πρατηρίου σας, με ή χωρίς προσωπικό αυλής, και με πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πελατών σας, εξασφαλίζοντας απόλυτη ασφάλεια.
-
Άμεση Πρόσβαση σε Πληροφορίες
Οι εργαζόμενοι μπορούν να έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές HR πληροφορίες, όπως αποδείξεις μισθοδοσίας, υπόλοιπα αδειών και προσωπικά στοιχεία, από οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
-
Ευκολία στη Διαχείριση Χρόνου
Η δυνατότητα Mobile Clock In/Out επιτρέπει την ακριβή καταγραφή του χρόνου εργασίας μέσω της φορητής συσκευής, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τα σφάλματα.
-
Εύκολη Διαχείριση Εξόδων
Η λειτουργία καταχώρησης και παρακολούθησης εταιρικών εξόδων απλοποιεί τη διαδικασία υποβολής και αποζημίωσης εξόδων, κάνοντάς την πιο διαφανή και γρήγορη.
-
Αποτελεσματική Υποβολή Αιτημάτων
Οι εργαζόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις άδειας, βεβαιώσεις και άλλα αιτήματα προς το HR εύκολα και να παρακολουθούν την πρόοδό τους μέσω της εφαρμογής.
-
Ενημέρωση και Συμμετοχή
Η πρόσβαση σε εταιρικά έγγραφα, ανακοινώσεις και ερωτηματολόγια ενισχύει την ενημέρωση και τη συμμετοχή των εργαζομένων στις εταιρικές διαδικασίες και αποφάσεις.