-
Ελάχιστη Επένδυση Εξοπλισμού
Εξαλείψτε τα κόστη επένδυσης σε νέο εξοπλισμό! Το IQom Retail Studio έχει χαμηλές απαιτήσεις σε προδιαγραφές εξοπλισμού και διασυνδέεται ομαλά με όλα τα ERP και τα περιφερειακά συστήματα λιανικής που κυκλοφορούν, επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε τον υφιστάμενο εξοπλισμό σας, εξοικονομώντας τα κόστη.
-
Ολοκληρωμένη λύση
Αποκτήστε πολλά περισσότερα από μια απλή λύση λογισμικού. Τα έμπειρα στελέχη μας, σας προσφέρουν την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης λύσης, που εκτός από το λογισμικό και το hardware, περιλαμβάνει την εργονομία του καταστήματός σας, ώστε να ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες!
-
24/7 πανελλαδική υποστήριξη
Απολαύστε συνεχή πανελλαδική υποστήριξη όπου και εάν βρίσκεται το κατάστημά σας και εξασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία του! Το δίκτυο των 400 πιστοποιημένων συνεργατών μας, αλλά και το help desk μας είναι πάντα δίπλα σας, έως και 24/7, αργίες και Κυριακές για να σας παρέχει την υποστήριξη που χρειάζεστε.
-
Ταχύτητα & Ασφάλεια
Εξυπηρετήστε ταχύτερα τους πελάτες σας και βελτιστοποιήστε το customer experience! Το IQom Retail Studio σας προσφέρει ταχύτητα στις συναλλαγές και ελαχιστοποίηση της αναμονής σε ουρές, ενώ εξασφαλίζει την ασφάλεια και τον έλεγχο στα ταμεία, για να προσφέρετε στους πελάτες σας αξιόπιστη εξυπηρέτηση.
-
Λειτουργία On line /Off line
Διασφαλίστε την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας, χωρίς να σας απασχολούν τα προβλήματα δικτύου! Το IQom Retail Studio επικοινωνεί online με τη back office εφαρμογή, αλλά υποστηρίζει και πωλήσεις χωρίς πρόσβαση στο δίκτυο (off-line), ενημερώνοντας αυτόματα το back office μόλις αποκτήσει ξανά πρόσβαση.
-
Ενιαία διαχείριση
Οργανώστε, διαχειριστείτε και παρακολουθήστε όλες τις εργασίες του καταστήματός σας, μέσα από το IQom Retail Studio! H εφαρμογή διασυνδέεται με όλα τα ERP και περιφερειακά συστήματα της αγοράς, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε τις λιανικές πωλήσεις, την αποθήκη, τις αγορές και τους πελάτες σας μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον.
-
Ευέλικτο περιβάλλον εργασίας
Προσαρμόστε την εφαρμογή σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας! Όλες οι touch οθόνες και τα desktop σχεδιάζονται εύκολα, με πλήρως παραμετροποιήσιμα controls και button groups. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται ένα περιβάλλον εργασίας που ταιριάζει απόλυτα στο διαθέσιμο hardware, αλλά και στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
-
Πλούσια πληροφόρηση
Αποκτήστε τον έλεγχο της πορείας της επιχείρησής σας με κατανοητά, επιχειρηματικά δεδομένα! Οι αναβαθμισμένες αναφορές του IQom Retail Studio, οπτικοποιούν την απόδοσή σας και εξάγουν reports, παρουσιάζοντάς σας τις νέες τάσεις που δημιουργούνται, ώστε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις ή να επανεξετάσετε τους στόχους σας.
-
Ενσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Αποκτήστε εύκολη σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, μέσω της ενσωματωμένης λύσης myDATA HUB. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης, απλοποιώντας την καθημερινότητα των χρηστών σας, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
-
Διαχείριση Επαφών
Ολοκληρωμένη διαχείριση των επαφών και ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησής! Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει: διαχείριση όλων των στοιχείων επαφής, δυνατότητα δημιουργίας υπενθυμίσεων, λειτουργικότητα Geodata για γρήγορη και σωστή καταχώρηση των γεωγραφικών στοιχείων, πολλαπλά χαρακτηριστικά για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση & κατηγοριοποίηση επαφών, εύκολη εισαγωγή επαφών με αντιγραφή από άλλη καρτέλα ή από αρχείο/social media.
-
Κύκλωμά Πόρων & Ενεργειών
Απόκτηση του απόλυτου ελέγχου των πόρων και των ενεργειών με την ολοκληρωμένη διαχείριση που προσφέρει το PYLON CRM Hybrid! Αυτοματοποίηση διαδικασιών με χρήση ροών εργασίας, δημιουργία ενεργειών μέσω μηχανισμού παρακολούθησης LifeCycle, μαζική διαχείριση των ενεργειών των ομάδων, εύκολη καταχώρηση των επικοινωνιών, εξαγωγή συνολικών στατιστικών και ενοποίηση των διαδικασιών με το τηλεφωνικό κέντρο.
-
Συμβόλαια (Allotments)
Ταυτόχρονη προβολή, επεξεργασία και χρονοπρογραμματισμός των ενεργειών ενός ή και περισσοτέρων πόρων μιας ομάδας μέσω Ημερολογίου. Καταχώρηση των ενεργειών γρήγορα και εύκολα στο Ημερολόγιο, με τις δυνατότητες αντιγραφής ενεργειών, δημιουργίας νέων σχετικών ενεργειών, καθώς και κλείσιμο ενεργειών. Δημιουργία προτύπων και απόκτηση ευελιξίας στη μορφή και τα δεδομένα που περιέχει το ημερολόγιο, με τη χρωματική ένδειξη ενεργειών βάσει τύπου ενέργειας.
-
Loyalty
Δημιουργία ολοκληρωμένων προγραμμάτων πιστότητας και επιβράβευση των πελατών! Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει: διαχείριση καρτών μελών, δυνατότητα ευέλικτων ορισμών προγραμμάτων συγκέντρωσης πόντων ανά παραστατικό ή ανά είδος / ομάδα ειδών και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, ορισμό προγραμμάτων εξαργύρωσης πόντων, πλήρες ιστορικό κίνησης της κάθε κάρτας, στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα προγράμματα μελών & σενάρια στόλων.
-
Marketing Campaigns
Παρακολούθηση της πορείας του κύκλου πώλησης και διαμόρφωση προσωποποιημένων καμπανιών ανάλογα με το στάδιο στο όποιο βρίσκονται οι πελάτες. Εύκολη διαχείριση της πορείας των προωθητικών ενεργειών και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας, με το πλούσιο reporting το όποιο εξασφαλίζει έγκαιρη πληροφόρηση, ώστε να υφίστανται εύκολες διορθωτικές κινήσεις, ώστε να αυξηθεί η αποδοτικότητα των marketing ενεργειών!
-
Διαχείριση πλάνων Merchandising
Καθορισμός των ενεργειών που πρέπει να κάνουν οι πωλητές στους πελάτες και αποτύπωση εικόνας των προϊόντων κεντρικά, στην εφαρμογή. Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει κεντρική διαχείριση των ενεργειών με δυνατότητες ορισμού των ειδών της εταιρίας, των υποκαταστημάτων, των πελατών καθώς και της ροής εκτέλεσης της μέτρησης από τους πωλητές.