-
Πλήρης λειτουργικότητα λιανικής
Απλοποιήστε την καθημερινή λειτουργία του καταστήματός σας με μια εφαρμογή που υποστηρίζει μεγάλο εύρος δυνατοτήτων, όπως αναμονή ταμείου, πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, σύνδεση με EFT POS, πελατολόγια, προγράμματα πιστότητας, προωθητικές ενέργειες και ξένο νόμισμα και εξυπηρετήστε αποτελεσματικότερα τους πελάτες σας.
-
Συνολική λύση software & hardware
Σταματήστε να παιδεύστε με τη συμβατότητα μεταξύ διαφορετικών προμηθευτών. Με το Galaxy Retail έχετε μια ολοκληρωμένη λύση λιανικής, που συνδυάζει λογισμικό με εξειδικευμένο εξοπλισμό όπως POS, οθόνη αφής, οθόνη πελάτη, φορολογικό μηχανισμό, θερμικό ή φορολογικό εκτυπωτή, ενώ μπορεί να διασυνδεθεί με πολλά περιφερειακά συστήματα.
-
Ταχύτητα & Αξιοπιστία
Βελτιστοποιήστε το χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών σας και ενισχύστε το customer experience! Το Galaxy Retail σας προσφέρει ταχύτητα στις συναλλαγές και ελαχιστοποίηση της αναμονής σε ουρές, ενώ εξασφαλίζει την ασφάλεια και τον έλεγχο στα ταμεία, μέσα από εκτυπώσεις ελέγχου βαρδιών και αναλυτικά κλεισίματα ημέρας.
-
Ευελιξία & προσαρμοστικότητα
Προσαρμόστε την εφαρμογή σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας! Οι ευέλικτες οθόνες του Galaxy Retail προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε χρήστη ή ομάδας χειριστών, ώστε να καλύπτουν τις διαδικασίες σας. Παράλληλα, με τη δυνατότητα αντιστοίχισης των ειδών και των πελατών σε συγκεκριμένα πλήκτρα, διευκολύνετε τα στελέχη σας στην εξυπηρέτηση των πελατών.
-
Λειτουργία On/Off line
Διασφαλίστε την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας, χωρίς να αγχώνεστε για προβλήματα του δικτύου! Το Galaxy Retail επικοινωνεί online με την back office εφαρμογή, αλλά παρέχει τη δυνατότητα για πωλήσεις χωρίς πρόσβαση στο δίκτυο (off-line), ενημερώνοντας αυτόματα το back office σύστημα μόλις αποκτήσει ξανά πρόσβαση (online).
-
Πλήρες οικοσύστημα εφαρμογών
Εξασφαλίστε ενοποιημένη υποδομή και περιβάλλον εργασίας στην επιχείρησή σας, χωρίς την απαίτηση για γέφυρες και custom υλοποιήσεις. H πλατφόρμα Galaxy, αποτελείται από ένα σύνολο εφαρμογών, ERP, CRM, Loyalty, Retail, Payroll, SFA, Β2Β, Mobile υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
-
Eνσωματωμένη Διαχείριση Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Αποκτήστε εύκολη σύνδεση με το myDATA της Α.Α.Δ.Ε και εναρμονιστείτε πλήρως με τις διατάξεις! Διασφαλίστε την αποστολή συναλλαγών εσόδων-εξόδων στην Α.Α.Δ.Ε., τη λήψη από την Α.Α.Δ.Ε. παραστατικών που έχουν αναρτηθεί για λογαριασμό σας, κάντε πολλαπλούς ελέγχους και εισάγετε νέες & διορθωτικές εγγραφές.
-
Ενοποιήστε τα συστήματα της υποδομής σας
Συνδυάστε τα δεδομένα διαφορετικών πληροφοριακών συστημάτων. Μειώστε τα διαχειριστικά κόστη, ενοποιώντας τα διαφορετικά συστήματα που η επιχείρηση χρησιμοποιεί, ώστε αυτά να επικοινωνούν μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν δεδομένα.
-
Ενημερώστε τον οργανισμό σας
Δώστε τη δυνατότητα στους εργαζόμενους και τους συνεργάτες σας να συνδεθούν με το δίκτυο intranet του οργανισμού σας, προκειμένου να εντοπίσουν ειδήσεις, ανακοινώσεις, προγραμματισμένες εργασίες και άλλες πληροφορίες σχετικές με τον εργασιακό τους τομέα.
-
Δημιουργήστε επικοινωνία εκτός οργανισμού
Δημιουργήστε ένα ασφαλές δίκτυο extranet και δώστε διαβαθμισμένη πρόσβαση στους συνεργάτες σας (πωλητές, προμηθευτές, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις). Διαμοιραστείτε ελεγχόμενα δεδομένα, επικοινωνήστε πληροφορίες και εμπορικές πολιτικές. Δώστε στους συνεργάτες βήμα στο χώρο σας.