-
Λειτουργικότητες για τον Κλάδο της Αισθητικής
Διαχείριση προσωπικού & ραντεβού πελάτη ανά υπάλληλο, καταχώρηση ραντεβού και έκδοση απόδειξης, δυνατότητα ορισμού ενδεικτικής διάρκειας σε κάθε υπηρεσία & προβολή ημερολογίου συγκεντρωτικά/μεμονωμένα. Χρέωση υπηρεσίας και είδους σε υπάλληλο κατά την έκδοσης της απόδειξης.
-
Σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA
Εκδώστε παραστατικά και ταυτόχρονα διασφαλίστε απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) για την άμεση αποστολή τους. Αξιοποιήστε την τεχνολογία προς όφελός σας με την αξιοπιστία και την εγγύηση της EPSILON NET.
-
Αμφίδρομη επικοινωνία
Η επιχείρηση με την έναρξη χρήσης της εφαρμογής λαμβάνει On line όλα τα δεδομένα συναλλασσομένων και λοιπών λογαριασμών από τις εφαρμογές (Extra – Hyper - Academia Financials - Accountant) που τηρεί ο λογιστής στο γραφείο του.
Οι λογιστικές εφαρμογές (Extra – Hyper - Academia Financials - Accountant) των λογιστικών γραφείων ενημερώνονται αυτόματα με τα παραστατικά που εκδίδει η επιχείρηση και συνδέονται μόνο με την εφαρμογή Epsilon Smart.
-
Πολιτική Συστάσεων
Συστήστε στους φίλους ή συνεργάτες σας το Epsilon Smart και κερδίστε άμεσα χρήματα στο λογαριασμό σας.
-
Μείωση κόστους
Εργαστείτε μέσα από ένα σύγχρονο Web περιβάλλον, από οποιοδήποτε συσκευή (Η/Υ, laptop, tablet, smartphone) και από οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, iOS, Android) χωρίς κόστη παραμετροποίησης, χωρίς επιπλέον κρυφές χρεώσεις και με δυνατότητα μηνιαίας ή ετήσιας συνδρομής για ακόμη καλύτερο έλεγχο.
-
Μείωση φόρτου εργασίας
Αυτοματοποιήστε τις εργασίες σας πολύ εύκολα και οδηγήστε την επιχείρησή σας στη νέα εποχή, εξασφαλίζοντας άμεσο κέρδος, αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του φόρτου εργασίας.
-
Άμεση εκκίνηση
Ξεκινήστε την χρήση του προγράμματος και εκδώστε το πρώτο τιμολόγιο με δύο απλά κλικ. Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας σε ένα μόνο λεπτό και δοκιμάστε δωρεάν την εφαρμογή για ένα μήνα.
-
Πολυεταιρικότητα
Διαχειριστείτε πολλές εταιρείες στην ίδια βάση και εξασφαλίστε ταχύτητα και οικονομία όγκου των δεδομένων σας! Καταχωρείστε και αντλείστε πληροφορίες για οποιαδήποτε από τις εταιρείες σας και σχεδιάστε όμιλο εταιρειών, με επιλογή αυτόματης δημιουργίας διεταιρικών συναλλαγών. Επιπλέον, η εφαρμογή σας προσφέρει τη δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών χρήσεων ανά εταιρεία.
-
Διαχείριση Χρηματοροών
Δημιουργήστε σενάρια για την ορθότερη παρακολούθηση και πρόβλεψη των χρηματικών διαθέσιμών σας. Δηλώστε τον τρόπο και τους κανόνες µε τους οποίους επιθυμείτε να υπολογιστούν τα μελλοντικά σας διαθέσιμα και απλοποιείστε την οικονομική σας διαχείριση. Παράλληλα, ορίστε πληθώρα στοιχείων για τους υπολογισμούς, όπως ταμειακοί λογαριασμοί, αρχική ρευστότητα, στόχοι γενικοί ή ειδικοί, χρονικό διάστημα, είδος & πλήθος περιόδων υπολογισμού, ώστε μαζί με τις απαιτήσεις και υποχρεώσεις να υπολογιστούν και τα αποτελέσματα.
-
Συναλλασσόμενοι
Παρακολουθήστε με ενιαίο τρόπο τους συναλλασσόμενούς σας, ανεξάρτητα από τον ρόλο που έχουν (Πελάτης, Προμηθευτής ή λοιπούς λογαριασμούς). Ορίστε τα γενικά στοιχεία μία φορά (πχ. ΑΦΜ, ΔΟΥ, Επάγγελμα κλπ), ενώ μπορείτε να προβάλετε των οικονομικά στοιχεία και αποτελέσματα του κάθε συναλλασσόμενου, ανεξάρτητα από το χρήστη που τα δημιούργησε, καθώς και την αναλυτική Καρτέλα των Κινήσεων τους.
-
Λίστες εγγραφών
Διαμορφώστε τις λίστες διαχείρισης των εγγραφών σας, όπως ακριβώς επιθυμείτε, απλά προσθέτοντας, αφαιρώντας ή μετακινώντας στήλες! Ορίστε την ταξινόμηση ως προς όποια ή όποιες στήλες σας εξυπηρετεί, ενώ παράλληλα μπορείτε να επιλέγετε πεδία ως φίλτρο επιλογής των εγγραφών της λίστας. Τέλος, εκτυπώστε ή εξάγετε σε αρχείο Excel, κειμένου, XML ή HTML τις εγγραφές της λίστας, σύμφωνα με την διαμόρφωση που έχετε ορίσει.